UEFA Marketing Guidelines zaleca wybór dwóch oficjalnych partnerów medialnych - lokalną gazetę i stację radiową - miastom gospodarzom turnieju Euro 2012. Poznań wybrał "Głos Wielkopolski" i Radio Merkury.
Zasady współpracy określa podpisany dzisiaj list intencyjny. Zadaniem mediów będzie wspieranie działań miasta, związanych z przygotowaniami do mistrzostw, m.in. informowanie o różnego rodzaju inicjatywach.
Wszystko o Euro 2012 na
www.drogadoeuro2012.pl
Jak Wrocław przygotowuje się na Euro?
Co słychać o Euro 2012 w Gdańsku?
Więcej o Euro 2012 w serwisie Wiadomości24.pl
Wywiady, komentarze, wiadomości z boisk piłkarskiej Ekstraklasy w serwisie Ekstraklasa.net
Spotkajmy się na Bulgarska.pl!
Więcej na stronie: drogadoeuro2012.pl
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?