Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy zakład energetyczny w Białymstoku wykańcza klienta?

Robert Moczulski
gover.pl
Dostajemy zbyt wysoki rachunek za prąd i wiemy, że kwota jest kilkanaście razy wyższa. Co robimy? Idziemy do zakładu energetycznego lub piszemy pismo w tej sprawie, ale to nie zwalnia nas z uregulowania naliczonej opłaty.

W Białostockim zakładzie energetycznym PGE Obrót, jeden z klientów zgłosił skargę na wysoki rachunek za energię elektryczną w wysokości 1600 zł. W przepisowym terminie zakład energetyczny odpowiedział, iż nie zajmuje się tym - takie pytania lub skargi należy składać do PGE Dystrybucja.

Zgodnie z prawem energetycznym wszelkie podejrzenia niekontrolowanego przepływu energii
elektrycznej mają być kontrolowane. Umowa z klientem obowiązuje w pełnym zakresie odpowiedzialności. Klientów nie obchodzi, skąd zakład energetyczny czerpię energię, ponieważ to PGE Obrót odpowiada za wszelkie usterki, błędy i inne zjawiska powstałe w trakcie przesyłu.

Niestety, jak widać, zakład energetyczny nie poczuwa się do odpowiedzialności, wobec czego wyliczył klientowi z nowej, wysokiej średniej nową kwotę stałego rachunku; rachunek prognozowany w oparciu o ten w wysokości 1600zł. Teraz zamiast 30 zł klient musi płacić 330 zł
miesięcznie, bez względu, rzecz jasna, na to, czy korzysta, czy nie z dostaw energii elektrycznej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na bialystok.naszemiasto.pl Nasze Miasto