Marka wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii. Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można zobaczyć we wszystkich liczących się polskich stacjach telewizyjnych i serwisach VOD.
- Kampania wystartowała w niedzielę 1 maja. Marka została sponsorem Dzień Dobry TVN. Dodatkowo, w środę 4 maja wystartowała emisja billboardów sponsorskich innego topowego programu tej stacji - czyli You Can Dance – mówi Rafał Kozłowski, dyrektor handlowy marki.
30 sekundowe spoty reklamowe Lodów Bonano zostaną wyemitowane we wszystkich najważniejszych kanałach w polskiej telewizji. Mowa tu m.in. o TVN, TVP, Polsat, Puls, a także w kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN i Polo TV. W tym ostatnim wypadku, reklamy będą towarzyszyły odcinkom półfinałowym i finałowemu programu Disco Star.
To jednak nie wszystko, bo Lody Bonano zagoszczą również w internecie, we wszystkich największych serwisach VOD – takich jak – player.pl, ipla i Vod TVP. To jak dotąd największa kampania reklamowa sieci, która co roku zaskakuje swoich klientów przekazem.
- Choć już od pewnego czasu jesteśmy marką ogólnopolską, ale wraz z rozwojem sieci, która nieustannie i co roku „gęstnieje”, zwiększa się zarazem skala naszej działalności a zatem i zasięg projektowanej strategii promocyjnej. Stąd decyzja o uruchomieniu intensywnej kampanii. W tym roku postanowiliśmy rozpocząć lodowy sezon mocno akcentując naszą obecność na rynku. I mamy nadzieję, że w wyniku podjętych działań rozpoznawalność marki stanie się powszechna – dodaje przedstawiciel brandu.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?