Dzięki specjalnej linii telefonicznej obsługującej wszelkie zapytania dotyczące spraw urzędowych i interwencji zgłaszanych telefonicznie kontakt mieszkańców z urzędem jest szybszy i łatwiejszy niż wcześniej.
Prawie 144 tys. razy białostoczanie zadzwonili na numer miejskiej infolinii od momentu jej uruchomienia w 2014 roku.
Infolinia działa pod numerem 85 879 79 79 w poniedziałki (od 8.00-17.00), pozostałe dni tygodnia (od 7.30 do 15.30) oraz w otwarte soboty (od 8.00 do 12.00). W poniedziałki konsultanci odbierają średnio ok. 300 połączeń. Od wtorku do piątku – interesanci dzwonią ponad 200 razy dziennie. W soboty telefonów jest mniej – w ostatnich miesiącach było ich każdorazowo maksymalnie 15 - informuje Agnieszka Błachowska z białostockiego magistratu.
Kolejnym kanałem komunikacji z mieszkańcami Białegostoku jest aplikacja CITTy, uruchomiona w 2016 roku. Za jej pośrednictwem białostoczanie najczęściej zgłaszają uszkodzone nawierzchnie dróg i chodników, awarie oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, źle zaparkowane pojazdy i inne. Dzięki tej formie kontaktu sprawy załatwiane są szybciej i bez zbędnych formalności. Aby dodać zgłoszenie, wystarczy wejść na stronę www.citty.bialystok.pl. Aplikację można pobrać ze sklepu Apple App Store (wersja dla Ios) lub Google Play (dla wersji Android).
ZOBACZ TEŻ:
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?