Flagowy sklep w Warszawie zaprojektowano wg koncepcji „open to public”. Tę zasadę wykorzystano także w londyńskim butiku Reserved przy Oxford Street. Sklep w Londynie działa od września a w kampanii promującej jego otwarcie brała udział modelka Kate Moss.
Według nowych technik projektowania zastosowanych w sklepach - asortyment musi być na widoku - na linii wzroku i na wyciągnięcie ręki.
Warszawski sklep w Złotych Tarasach ma dwa piętra i ponad 2 tysiące metrów kwadratowych powierzchni i należy do polskiego producenta odzieży - LPP SA, podobnie jak sklepy marek Cropp, Sinsay czy Mohito.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?