Oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kto ma szansę na zatrudnienie i za ile?
Nabór na stanowisko podinspektora ds. przygotowania inwestycji w Departamencie Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
przygotowanie dokumentów w zakresie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji
projektowej planowanych inwestycji oraz ich realizację,
przygotowanie umów o prace projektowe i na wykonanie robót budowlanych,
przygotowanie do podpisu umów oraz ewentualnych aneksów do tych umów,
prowadzenie wszelkich spraw związanych z przygotowaniem inwestycji, a w szczególności
pozyskiwanie niezbędnych warunków zasilania, decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii
potrzebnych do otrzymania pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót
budowlanych, a także weryfikowanie rozliczeń wykonawców i podwykonawców robót
budowlanych.
2. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie;
wykształcenie wyższe techniczne lub o kierunku: prawo, ekonomia, lub inne wraz z
ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie Prawa zamówień publicznych;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów
ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o
pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia
Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
umiejętność obsługi programów komputerowych (m.in. pakiet MS Excel).
4. Termin składania dokumentów: do dnia 24 czerwca 2022 r.
5. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 3100 – 3300 zł