Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kaufland w Białymstoku. Sieć otworzyła nowy innowacyjny market przy ulicy Wierzbowej 2 (zdjęcia)

Adrian Kuźmiuk
Adrian Kuźmiuk
Kaufland w Białymstoku. Sieć otworzyła nowy innowacyjny market przy ulicy Wierzbowej 2
Kaufland w Białymstoku. Sieć otworzyła nowy innowacyjny market przy ulicy Wierzbowej 2 Wojciech Wojtkielewicz
W czwartek (24 lutego) Kaufland otworzył sklepy w trzech miastach: w Białymstoku, w Starachowicach i w Koszalinie. Nowe obiekty przywitały klientów licznymi promocjami i niespodziankami.

Inwestycja w Białymstoku przy ulicy Wierzbowej 2 to nowy dla sieci Kaufland koncept typu mixed-use, czyli obiekt łączący w sobie różne funkcje użytkowe. Sklep znajduje się na parterze budynku mieszkalnego, a do dyspozycji osób zmotoryzowanych oddanych jest około 100 miejsc parkingowych. Na parterze oprócz sklepu Kaufland znajdują się również inne punkty handlowo-usługowe.

Klienci nowej placówki w Białymstoku mogą korzystać z szerokiego asortymentu Kaufland, który obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym min. artykuły świeże – owoce i warzywa, mięso, wędliny, sery oraz produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.

- Atrakcyjną i starannie dobraną ofertę klienci znajdą również przy ladzie obsługowej, gdzie dodatkowo będą mogli liczyć na fachową poradę ze strony personelu - informuje Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j. - Prócz tego specjalnie z myślą o konsumentach poszukujących produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru sieć przygotowała specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – klienci robiący zakupy w nowym markecie znajdą szeroki asortyment produktów marek Kaufland, w tym artykuły w przystępnych cenach K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną marki K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!. W nowym markecie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia.

W trosce o komfort klientów i środowisko

Dla wygody kupujących umieszczono m.in. szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. Kupujący mogą skorzystać także z cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, a także elektroniczne panele umożliwiające nie tylko sprawdzenie ceny produktu, ale również skład produktów oferowanych na wagę (przy ladzie obsługowej). Kolejnym cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W markecie znajdują się również toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, a także specjalne pomieszczenie dla rodziców z dziećmi wyposażone między innymi w przewijak.

W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED, a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest również automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i otrzymać bon do wykorzystania w sieci Kaufland.

Atrakcje z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu, Kaufland przygotował dla klientów wiele atrakcji. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział od czwartku 24 lutego do soboty 26 lutego w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Dodatkowo dla klientów odwiedzających nowo otwarty market w dniu 24 lutego Kaufland przygotował również poczęstunek oraz upominki – balony, róże i żetony do wózków. Z okazji tłustego czwartku pierwszych 1000 klientów sklepu otrzymało pączka w prezencie. W dniach 24 lutego – 2 marca kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 24 lutego do 2 marca zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 235 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bialystok.naszemiasto.pl Nasze Miasto