Zamiast korzystać z usług Poczty Polskiej bądź prywatnej firmy kurierskiej jaworznicki magistrat od czterech lat samodzielnie roznosi korespondencję wymagającą potwierdzenia odbioru do mieszkańców miasta. Co to dało? Pół miliona złotych oszczędności.
Wszelka korespondencja jest roznoszona mieszkańcom przez urzędników. Aby podnieść ich wiarygodność posiadają wydane przez magistrat identyfikatory. W sytuacji, gdy pracownik nikogo nie zastanie w domu zostawia kartkę, z prośbą o odbiór listu w Urzędzie Miejskim. Tylko w zeszłym roku z tego tytułu udało się zaoszczędzić 126 tysięcy złotych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?