Promocje dotyczą ostatniego weekendu października (25 - 27.10.2013). Podstawowym celem kampanii jest wydłużenie sezonu turystycznego - tego typu promocje stosowano już w Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Wiśle, Bydgoszczy, Zakopanem i Zabrzu, jednak DOT chwali się, że to właśnie Dolny Śląsk będzie pierwszym regionem, który przeprowadzi akcję na taką skalę.
- Chcemy promować Dolny Śląsk w całej Polsce - mówi Rajmund Papiernik z Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. - Już zgłosiło się kilkadziesiąt obiektów. Są to różnego rodzaju atrakcje, samorządy i hotele. Oczywiście, ta lista będzie poszerzana. Na zgłoszenia czekać będziemy aż do 24 października, czasu jest naprawdę sporo.
Co w promocji?
Rzeczywiście, już teraz lista atrakcji i hoteli objętych kampanią jest długa. Znalazły się na niej m.in. zamek Czocha, Pałac Staniszów, Zamek Kliczków, kopalnia złota Złoty Stok, Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej, Zamek Książ, Zamek Bolków, Centrum Edukacyjno-Turystyczno-Sportowe Krośnice, Hala Stulecia, wrocławski aquapark, Muzeum Papiernictwa, Krośnieńska Kolejka Wąskotorowa, Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, Podziemne Miasto Osówka, oraz park rozrywki w Kudowie Zdrój.
Do kampanii dołączyły też hotele (Hotel Zieleniec, Hotel Patio, Hotel Śląsk, Hotel Baron, Hotel Duet, Hotel Tumski, Hotel Malachit) i uzdrowiska (Świeradów, Cieplice, Polanica, Duszniki, Kudowa), a także samorządy (Jelenia Góra, Karpacz, Wrocław, Pieszyce - władze tych gmin obniżą cenę większości atrakcji turystycznych o połowę na ten weekend).
I tak np. za zwiedzanie zamku Czocha zapłacimy 7,50 zł, a za wizytę na zamku Książ 11,50 zł. Za bilet do Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej kosztować nas będzie 5,50 zł.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?