Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Aplikacja CiTTy. Zgłosiliśmy ponad 2800 niepożądanych zdarzeń

(jch)
mat. prasowy
Uszkodzenie nawierzchni dróg, chodników, czy awaria ulicznego oświetlenia – to tylko przykłady zdarzeń, najczęściej zgłaszanych przez mieszkańców Białegostoku do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem aplikacji CiTTy stworzonej przez Transition Technologies. Od października ubiegłego roku, czyli od momentu uruchomienia platformy, zanotowano ponad 2800 zgłoszeń. Sama aplikacja została pobrana ponad 2 tys. razy.

Platforma CiTTy, dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej oraz w postaci bezpłatnej aplikacji mobilnej dla urządzeń z system iOS i Android. Dzięki takiemu rozwiązaniu, białostoczanie mogą w prosty i intuicyjny sposób zgłaszać do Urzędu Miejskiego problemy, takie jak powalone drzewo, nielegalne graffiti czy niezabezpieczone sople lodu na fasadzie budynku. Każde zgłoszenie razem z dokumentującym je zdjęciem trafia do odpowiedniej komórki w Urzędzie Miejskim, a następnie odpowiednie służby przystępują do działania.

- Analizując ogólnodostępne zgłoszenia widzimy, że dotyczą one niepożądanych zdarzeń, z którymi mieszkańcy mierzą się np. w drodze do pracy. Możliwość dodawania zdjęć i opisów upraszcza rozwiązywanie zgłoszeń przez odpowiednie służby. Dzięki temu łatwiej dotrzeć na miejsce zdarzenia, a operator pierwszego kontaktu może w łatwy sposób zweryfikować czy sprawa jest w kompetencji Urzędu, czy zdarzeniem powinna zająć się osoba prywatna, np. właściciel posesji – mówi Grzegorz Górski Dyrektor Operacyjny w Transition Technologies S.A.

Aplikacja mobilna oraz platforma www umożliwia całodobowe zgłaszanie zdarzeń występujących na terenie miasta, przez co znacznie zmniejszyła się liczba telefonów na Infolinię Urzędu Miasta. Dodatkowym atutem jest możliwość dodania zdjęcia do zgłoszenia oraz dokładnego adresu, co znacząco przyspiesza i usprawnia proces weryfikacji. Drobne sprawy są załatwiane szybciej, bez zbędnych formalności w postaci petycji czy wniosków. Urzędnicy mogą też szybciej reagować na zgłaszane uwagi, a możliwość obserwowania zgłoszenia przez zalogowanego użytkownika pozwala na śledzenie historii zmian. Takie rozwiązanie ułatwia i usprawnia obustronną komunikację.

- Systematyczny wzrost liczby pobrań aplikacji, to najlepszy dowód na to, że mieszkańcy cenią sobie sprawny kontakt z władzami miasta. Pozytywny odbiór ze strony mieszkańców, pokazuje że takie narzędzia są potrzebne. Platforma CiTTy to rozwiązanie szyte na miarę miast, które chcą zyskać miano przyjaznych i nowoczesnych – dodaje Grzegorz Górski.

Aplikacja CiTTy jest dostosowana także do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku – platforma www umożliwia zmianę kontrastu oraz wielkości czcionki, aby ułatwić poruszanie się po aplikacji osobom słabowidzącym. . Do tej pory, aplikacja została pobrana ponad 2072 razy. Sposób działania aplikacji można zobaczyć tutaj. Z kolei zgłoszenie lub usterkę należy zgłaszać pod podanym adresem strony: www.citty.bialystok.pl

Wystawa Psów Rasowych w Wasilkowie 2017

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Aplikacja CiTTy. Zgłosiliśmy ponad 2800 niepożądanych zdarzeń - Białystok Nasze Miasto

Wróć na bialystok.naszemiasto.pl Nasze Miasto