East-Media w BPN-T. Dwa dni pełne wiedzy o marketingu i nowych mediach [ZDJĘCIA, WIDEO]

krk

W Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym miała miejsce dwudniowa konferencja East-Media. Dotyczyła ona nowych mediów, e-marketingu, mobile i social media.

W związku z rozwojem nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w świecie marketingu zachodzą ciągłe zmiany. Dla chcących zaistnieć w biznesie potrzebne są umiejętności wykraczających poza warsztat klasycznego marketingu. Dla nich właśnie zorganizowana została w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym konferencja East-Media w dniach 24-25 kwietnia.

- East-Media poświęcone będzie nowoczesnym zarządzaniem marketingiem, nowym kanałom komunikacji mającym decydujący wpływ na zmiany modeli biznesowych firm – przekonywała przed konferencją Milena Kulesza, Kierownik Działu Promocji i Rozwoju BPN-T. - Wydarzenie dostarczy odpowiedzi na wyzwania dotyczące dzisiejszej komunikacji z klientem, na to jak prowadzić spójną i innowacyjną strategię przekazu w różnych kanałach, wykorzystując optymalnie e-marketing, media społecznościowe czy marketing mobilny.

Przez dwa dni prelegenci dotykali różnych aspektów wiedzy o nowych mediach, e-marketingu, mobile i social media. Jedne prezentacje były naszpikowane wiedzą, terminami oraz praktycznymi radami, inne do tematu podchodziły nieco luźniej. Z każdej młodzi przedsiębiorcy i marketingowcy mogli wynieść przydatne informacje.

Prezentacja "Czy istnieje życie poza Facebookiem, czyli gdzie musisz się pokazać, żeby ktoś zechciał o Tobie napisać" pokazała, że odbiorców można pozyskiwać nie tylko poprzez Facebooka.

Marketingowcy mogli przekonać się o najciekawszych przykładach reklamowych, oraz dowiedzieć się czym jest banner blindness, a czym reklama natywna.

Wystąpienia na East-Media celowały głównie w środowisku młodych przedsiębiorców myślących o własnym start-upie. Zostali oni ostrzeżeni o najczęstszych błędach jakie można popełnić w e-marketingu, a także o najgorszych radach jakie może usłyszeć firma w kryzysie.

Przez dwa dni forum mówiono m.in o roli jaką w budowaniu więzi z klientem spełnia sms, a także praktycznych radach jak powinna być zbudowana skuteczna reklama w internecie.

Na zakończenie piątkowej części East-Media zgromadzeni w BPN-T słuchacze dowiedzieli się, że jest bardzo prosty sposób na zbudowanie aplikacji mobilnej w 24 godziny.

Organizatorami East-Media byli Białostocki Park Naukowo-Technologiczny oraz EastCamp Białystok.

W trakcie dwóch dni eventu swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się m.in.: Jakub Cyran z GO.PL, Maciek Pawłowski z eEngine, Andrzej Ogonowski z SMSAPI, Monika Czaplicka z Wobuzz, Piotr Pawlak z Kinetise, Mikołaj Winkiel z Brand24, Michał Blak z edrone.me, Sebastian Suma z Sempai, Tomasz Baranowski z Publicis Polska/DWL, Michał Kraus z Unity S.A oraz Paweł Luty z Brief.

Wideo

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3