Projekt Interface+ dzięki, któremu w Porcie Morskim Darłowo, budowany jest nowoczesny terminal pasażerski, w ramach podejmowanych działań ma także działania "miękkie", dzięki którym możemy promować połączenia z Darłowa do Nexo. Jest nim nowy film promocyjny, który zachęci turystów zarówno do pobytu w Darłowie, jak i skorzystania z 1-dniowego rejsu na Bornholm w czasie wakacji.
W nowym filmie promocyjnym oglądamy nowe inwestycje, nowy most umożliwiający sprawną komunikację z innymi częściami miasta i rejonu, migawki nowopowstałego bulwaru nadmorskiego (zwanego przez miejscowych bulwarem zachodzącego słońca), czołowe wydarzenia miejskie, a także szerokie, piaszczyste plaże przyjazne rodzinom. Nie jest to typowy spot reklamowy, lecz prezentacja miasta, o koncepcji opowieści zaczynającej się rano i kończącej się o zmierzchu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?