Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biedronka daje 100 tys. zł dla pisarzy! Chcesz być sławny i umiesz pisać?

Gabriela Turko
Marzysz o byciu sławnym? Potrafisz pięknie rysować lub jesteś debiutującym pisarzem? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedź brzmi: tak, to Biedronka poszukuje właśnie ciebie! Nie czekaj i weź udział w konkursie literackim „Piórko", organizowanym przez sieć sklepów Biedronka.
Marzysz o byciu sławnym? Potrafisz pięknie rysować lub jesteś debiutującym pisarzem? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedź brzmi: tak, to Biedronka poszukuje właśnie ciebie! Nie czekaj i weź udział w konkursie literackim „Piórko", organizowanym przez sieć sklepów Biedronka. Szymon Starnawski
Marzysz o byciu sławnym? Potrafisz pięknie rysować lub jesteś debiutującym pisarzem? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedź brzmi: tak, to Biedronka poszukuje właśnie Ciebie! Nie czekaj i weź udział w konkursie literackim „Piórko", organizowanym przez sieć sklepów Biedronka.

Zadanie jest na pierwszy rzut oka proste - trzeba napisać książeczkę dla dzieci w wieku 4-10 lat. To jednak nie koniec. Osoby mające smykałkę do rysowania, również mogą wziąć udział w konkursie. Wystarczy, że stworzą wyjątkową grafikę, która będzie zachwycać małych czytelników książeczek. Oprócz głównej nagrody pieniężnej w wysokości 100 tys. złotych jest jeszcze jedna wygrana: początek kariery pisarskiej. Wydaną książeczkę można będzie kupić we wszystkich Biedronkach w całej Polsce!

W tym roku konkurs ruszył 17 stycznia i potrwa do 26 lutego.

Zainteresowani muszą wysłać efekty swojej twórczości na stronę internetową: www.piorko.biedronka.pl. Jedna osoba może zgłosić maksymalnie 3 prace. Ich objętość musi wynosić od 20 do 60 tys. znaków. Organizatorzy konkursu nie ukrywają, że najważniejsza jest kreatywność i wyróżniające się historie, które zaskoczą małych czytelników.

TU KONIECZNIE ZOBACZ: Gwiazdy wczoraj i dziś. Niesamowite przeróbki zdjęć celebrytów [galeria]

Dotychczas konkurs „Piórko" miał już cztery edycje. Łączny wynik to 18 tys. nadesłanych ilustracji i tekstów, 130 tys. sprzedanych egzemplarzy książek oraz 800 tys. złotych przeznaczonych na nagrody dla laureatów.

Wyjątkowy projekt Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka ma na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych. Konkurs jest skierowany tylko do osób pełnoletnich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na bialystok.naszemiasto.pl Nasze Miasto