Zadanie jest na pierwszy rzut oka proste - trzeba napisać książeczkę dla dzieci w wieku 4-10 lat. To jednak nie koniec. Osoby mające smykałkę do rysowania, również mogą wziąć udział w konkursie. Wystarczy, że stworzą wyjątkową grafikę, która będzie zachwycać małych czytelników książeczek. Oprócz głównej nagrody pieniężnej w wysokości 100 tys. złotych jest jeszcze jedna wygrana: początek kariery pisarskiej. Wydaną książeczkę można będzie kupić we wszystkich Biedronkach w całej Polsce!
W tym roku konkurs ruszył 17 stycznia i potrwa do 26 lutego.
Zainteresowani muszą wysłać efekty swojej twórczości na stronę internetową: www.piorko.biedronka.pl. Jedna osoba może zgłosić maksymalnie 3 prace. Ich objętość musi wynosić od 20 do 60 tys. znaków. Organizatorzy konkursu nie ukrywają, że najważniejsza jest kreatywność i wyróżniające się historie, które zaskoczą małych czytelników.
TU KONIECZNIE ZOBACZ: Gwiazdy wczoraj i dziś. Niesamowite przeróbki zdjęć celebrytów [galeria]
Dotychczas konkurs „Piórko" miał już cztery edycje. Łączny wynik to 18 tys. nadesłanych ilustracji i tekstów, 130 tys. sprzedanych egzemplarzy książek oraz 800 tys. złotych przeznaczonych na nagrody dla laureatów.
Wyjątkowy projekt Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka ma na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych. Konkurs jest skierowany tylko do osób pełnoletnich.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?