W jej ramach klub ma promować miasto m.in podczas meczów i spotkań piłkarzy z młodzieżą. Na koszulkach piłkarzy pojawi się też logo "Wschodzący Białystok", herb miasta i na plecach napis "Białystok".
Jest to już czwarta taka umowa na promocję Białegostoku przez Jagiellonię. Przy okazji podpisania nowej umowy, klub zaprezentował 40-tomowy raport dotyczący efektywności sponsoringu w 2010 roku. Na ok. 40 tys. stron formatu A4 zostały uwzględnione wszelkie publikacje, jakie w prasie, internecie i telewizji ukazały się na temat Białegostoku pod kątem Jagiellonii Białystok.
"W poprzednim roku na promocje Jagiellonia otrzymała 2 miliony złotych - natomiast ekwiwalent reklamowy, jaki wygenerowała dla Białegostoku, wyniósł ponad 122 miliony złotych. Tyle musiałyby zapłacić władze miasta, gdyby chciały otrzymać tyle publikacji o Białymstoku w mediach, ile było o Jagiellonii" - powiedział dla Radia Białystok, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok Mariusz Jurczewski.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?